Filmy

Renault Premium Lander

Nowe Premium Lander stanowi nową ofertę w gamie samochodów przeznaczonych do zaopatrzenia budowy, dzięki swej wszechstronności i dużej ładowności.
Nowy Lander łączy w sobie zalety samochodu drogowego z parametrami pojazdów budowlanych. Posiada on przy tym atut, jakim jest duża ładowność sięgająca poziomu najlepszych na rynku, a jednocześnie jest wytrzymałym samochodem dobrze radzącym sobie w trudnym terenie.


Kabina:
Szeroki wybór kabin pod względem wysokości dachu i długości, obejmujący kabiny z 2 lub 3-stopniami.
Ułatwiony dostęp do wnętrza dzięki rozwiązaniu(przestawienie kierownicy i szybkie opuszczenie fotela).
Możliwość wyposażenia samochodu w dodatkowy pierwszy stopień, wykonany z tworzywa polimerowego, poddający się odkształceniom i elastyczny.
Nowa aranżacja wnętrza kabiny.
Ergonomiczne miejsce kierowcy z jedynym na rynku cyfrowym wyświetlaczem włączonego biegu oraz licznymi elementami sterującymi umieszczonymi pod kierownicą, w tym obsługą sekwencyjnej skrzyni biegów Optidriver+.

Podwozie:
Nowe Renault Premium Lander posiada jedną z największych ładowności na rynku. W zależności od konfiguracji samochodu może być nawet większa o dodatkowe 60–120 kg.
Prześwit 300 mm pod przednią osią.
Doskonale działające przeniesienie napędu na koła, dzięki dobrej konstrukcji układu napędowego.
Oś przednia dopuszczająca nacisk 9 ton, i pozwalająca również, przykładowo, na zamontowanie żurawia o dużym udźwigu za kabiną.
Pojazd dostępny w wersji homologowanej do jazdy terenowej.

Układ napędowy:
Renault Trucks oferuje dwa rodzaje silników, każdy w trzech wariantach mocy. Nowy silnik DXi7 o poj.7,2 l, który dostępny jest w mocach: 177 kW (240 KM), 206 kW (280 KM) i 235 kW (320 KM) zastąpił starą jednostkę o poj. 11 l. Z mniejszej pojemności silnika uzyskano większą moc, obniżając przy tym jego masę (silnik jest lżejszy o 350 kg.). Na przykład DXi7 320 KM osiąga maksymalny moment obrotowy 1200 Nm w przedziale 1200–1700 obr/min. W drugiej opcji występuje jednostka napędowa DXi11, która jest dostępna w mocach: 270 kW (370 KM), 295 kW (410 KM).
Nowy układ napędowy o wyjątkowych osiągach:
Mechaniczne skrzynie biegów z układem zmiany biegów typu "super H" oraz Servoshift. Elementy te poprawiają ergonomię prowadzenia i chronią skrzynie biegów oraz silniki przed błędami w operowaniu dźwignią.
Zwiększona moc i podwyższony moment obrotowy nowych silników DXi7 oraz DXi11.
Sekwencyjna skrzynia biegów Optidriver+ zapewniająca najszybszą zmianę biegów wśród skrzyń oferowanych na rynku.

Ostatnie artykuły