Filmy

Udoskonalenia w CF 6x4 i 8x4

DAF wprowadza udoskonalenia w popularnych modelach CF przeznaczonych dla sektora budowlanego. Zapewniają one dodatkową poprawę w zakresie komfortu jazdy kierowcy, łatwości użytkowania i charakterystyk terenowych. Tandemowy most napędowy w podwoziach i ciągnikach został znacznie ulepszony. Przede wszystkim są to:
3-osiowe podwozie FAT 6x4, z 7,5- lub 9-tonową osią przednią oraz 19-, 21- lub 26-tonowe tandemy, przystosowane do ciągnięcia ładunków o masie do 50 ton, oraz ciągnik FTT 6x4 – przeznaczony głównie do zastosowań wymagających trakcji-przyczepności, tj. przewóz drzew, pali czy transport specjalny. Dodatkowo „gama budowlana” CF obejmuje 4-osiowe podwozie FAD 8x4, szczególnie przydatne do montażu wywrotek, betonomieszarek czy pomp do betonu. CF FAD 8x4 posiada z przodu 7,5- albo 9-tonowe osie kierowane. W połączeniu z 26-tonowym tandemem istnieje możliwość ładowności do około 34 ton. Tak jak modele serii CF 6x4, FAD 8x4 jest również dostępny z tandemami 19- i 21-tonowymi.
Dostępna jest też specjalna funkcja „off road” w zautomatyzowanej skrzyni AS Tronic. Od momentu wprowadzenia modeli 4x2 wiosną 2006, do produkcji trafiły ciągniki i podwozia 6x2, jak również szeroka gama modeli 6x4, 8x2 i 8x4, przeznaczonych głównie do zastosowania w sektorze budowlanym oraz transporcie specjalnym.

Ostatnie artykuły