Filmy

MAN TGA

Pojazd TGA, generacji MAN Trucknology® w najwyższej klasie od 18 ton masy całkowitej otrzymuje nowy wymiar. Został on zaprojektowany i opracowany tak, by dać przewagę nad konkurencją na międzynarodowych rynkach transportowych.
Możesz doświadczyć niedoścignionej mocy silników, delektować się nadzwyczajnym komfortem jazdy dzięki zastosowaniu MAN TipMatic oraz cieszyć się doskonałymi parametrami hamowania MAN BrakeMatic. Krótko mówiąc – będziesz zachwycony nadzwyczajnymi właściwościami jezdnymi oraz doskonałymi osiągami transportowymi naszych pojazdów.


Kabiny:
Niezależnie od tego, jakie postawisz wymagania wobec kabiny kierowcy, TGA je spełni. Można wybierać spośród pięciu rodzajów kabin, perfekcyjnie dostosowanych do najróżniejszych zastosowań w transporcie dalekobieżnym, na krótkie dystanse oraz w transporcie dystrybucyjnym. Spektrum rozciąga się od kabiny XXL, tj. największej w Europie po kompaktową kabinę M.

Wnętrze:
Charakterystycznymi cechami wnętrza są niezwykle funkcjonalnie i ergonomicznie zaprojektowane miejsce pracy kierowcy, jak również przejrzyste i praktyczne przełączniki i schowki. Współgranie stylistyki wnętrza, wysokiej jakości materiałów oraz atrakcyjnych elementów wyposażenia przyczynia się znacząco do tego, że pojazd doskonale nadaje się do codziennego użytkowania.
Więcej informacji na temat wyposażenia poszczególnych modeli kabin znajdziesz na następnych stronach.

Podwozie:
Oferując dużą ładowność i objętość załadunku, podwozia oraz ciągniki siodłowe TGA ustanawiają nowe trendy w transporcie drogowym. Jednak oprócz mocy, duży nacisk położono także na komfortowe kierowanie pojazdem, stabilność jazdy oraz bezpieczeństwo w każdej sytuacji. Bez względu na to, gdzie jeździ – po autostradach, krętych lokalnych drogach czy stromych górskich trasach – doskonałe charakterystyki jezdne TGA wyznaczają nową klasę.

Układ napędowy:
Do dyspozycji w pojazdach TGA jest 16-biegowa ręczna skrzynia biegów firmy ZF. Jako wyposażenie opcjonalne dostępna jest zautomatyzowana 12-biegowa skrzynia biegów MAN TipMatic, charakteryzująca się znaczącymi zaletami w zakresie komfortu, redukcji zużycia elementów i zużycia paliwa.
Do pojazdów TGA dostępne są w tej chwili silniki z czterech rodzin silników. Lekki transport dystrybucyjny to domena ekonomicznego silnika Common Rail o pojemności 6,9 l serii D 0836.
Pojazdy do ciężkiego transportu dystrybucyjnego oraz transportu dalekobieżnego wyposażane są głównie w silniki serii D 2866 CR o pojemności 12 l.
Do transportu dalekobieżnego w najcięższych warunkach topograficznych oraz przy wysokich obciążeniach opracowane zostały silniki 12,8 l serii D 2876 o mocach od 480 do 530 KM. Także te agregaty posiadają najnowocześniejszy system wtrysku Common Rail. Wyłącznie do najcięższych transportów stosowany jest silnik V10 o mocy 660 KM serii D 2840.

Ostatnie artykuły