Filmy

Iveco Eurocargo

Eurocargo zostało zaprojektowane aby zapewnić całkowitą satysfakcję uzytkownika, szczególnie w zakresie niezawodności i produktywności. Jako pojazd, może zostać przystosowane do każdego rodzaju aplikacji lub zastosowania, dzięki swej modułowej strukturze konstrukcji, zapewniającej pełną wszechstronność bez uszczerbku dla spójności konstrukcji.

Kabina:
Wnętrze Eurocargo zostało zaprojektowana tak, aby spełnić zarówno oczekiwania kierowców, jak i wymagania związane z zastosowaniem. Rezultatem jest bogaty wybór wersji alternatywnych.
- kabina krótka, dla codziennej pracy, bez konieczności nocowania w pojeździe
- kabina długa, z częścią sypialną I możliwością wyboru jednej lub dwóch leżanek
- kabina załogowa 6+1, do specjalnych zastosowań np. przy pracach drogowych lub budowlanych i w pojazdach specjalnych
Eurocargo 4x4 jest szczególny w swoim rodzaju. Zarówno pod względem stylistyki, jak i komfortu przypomina modele 4x2, jednakże jego wysoki prześwit oraz stały napęd na wszystkie koła czyni z niego idealny średno-ciężki budowlany pojazd terenowy.
Wszystkie kabiny dzielą tę samą łatwość wsiadania, posiadając jeden lub dwa szerokie stopnie wejściowe w zależności do wielkości pojazdu. Po otwarciu drzwi dodatkowe lampki oświetlają stopnie i otaczającą przestrzeń.

Podwozie i zawieszenia:
Eurocargo zostało zaprojektowane jako idealne dla różnych rodzajów transportu. Dlatego ma wyjątkowo wytrzymałą, płaską ramę, przystosowaną do każdego rodzaju zabudowy. Podwozie zostało wyposażone w elementy elektryczne i elektroniczne, służące do podłączenia do oryginalnego systemu pojazdu zewnętrznych elementów sterujących. Ułatwia to pracę producentów zabudów. Wybierać można spośród szerokiego zakresu rozstawu osi (od 2700 do 6570 mm).
Jeżeli samochód jest wykorzystywany głównie w dystrybucji, operacje załadunku i rozładunku występują często. W tym przypadku zawieszenie pneumatyczne – zwłaszcza pełne, może stwarzać pozytywną różnicę, zwłaszcza jako element poprawiający obsługę.
Eurocargo oferowane jest w opcji z tylnym lub z pełnym zawieszeniem pneumatycznym, sterowanym elektronicznie przez system ECAS, kontrolującym rozkład obciążenia i wysokość podwozia. Kierowca z łatwością może zmieniać nastawy zawieszenia, i dzięki systemowi ECAS, załadunek i rozładunek stają się proste, szybkie i bezpieczne.

Skrzynie biegów:
Możliwość wyboru spośród 5, 6, lub 9-biegowych skrzyń przekładniowych pozwala klientowi na wybór najlepszego rozwiązania dla jego specyficznych wymagań.
Automatyczna skrzynia biegów firmy Allison jest dostępna w niektórych modelach, co czyni manewry parkowania i cofania łatwymi i precyzyjnymi. Szybkość, z jaką można wykonywać te manewry oznacza oszczędność na czasie i większą rentowność. Natomiast modele 4x4 mogą zostać wyposażone w skrzynie o 6 biegach wraz z wbudowaną przystawką odbioru mocy PTO.

Silniki:
Wszystkie silniki Tector wykorzystują wysokociśnieniowy system wtrysku common rail, który został opracowany przez Centro Ricerche Fiat, a następnie udoskonalony przez firmę Bosch. Dzięki temu rozwiązaniu silniki mają doskonałe osiągi, są oszczędne i oraz spełniają normy emisji spalin.
Do wyboru znajduje się siedem silników Tector w dwóch różnych konfiguracjach, obie z wysokociśnieniowym wtryskiem paliwa common rail.
- silniki 4-cylindrowe o mocach 130, 150 lub 170 KM.
- silniki 6-cylindrowe o mocach 180, 210, 240 oraz 280 KM.

Ostatnie artykuły