Filmy

Renault Mascott

Renault Trucks przedstawia prawdziwą małą ciężarówkę - silniejszą i jeszcze bardziej niezawodną. Nowy Mascott łączy w sobie najlepsze cechy samochodów ciężarowych i osobowych w zakresie łatwości prowadzenia, komfortu oraz mocy. Nowy Mascott to pewność i zysk.

Wygląd zewnętrzny:
Renault Trucks całkowicie przeprojektował i rozplanował swój nowy model Mascott. Wzornictwo zewnętrzne, nowoczesne i przyjemne jest odzwierciedleniem niezawodności pojazdu, tak niezbędnej dla prowadzenia biznesu.
Masywna maska, duży i zaokrąglony zderzak, grill przypominający plaster pszczeli oraz zupełnie nowa kabina stanowią tożsamość Renault Mascott.
Standardowy stopień kabiny ułatwiający wejście i wyjście.
Światła w nowym Renault Mascott łączą nowoczesne wzornictwo z doskonałymi parametrami świetlnymi. Lampy zintegrowane, nowe reflektory, zwiększona ochrona elementów lamp: wszystko po to, aby zwiększyć Twoje bezpieczeństwo oraz pozostałych uczestników ruchu drogowego.
Mascott jest wyposażony w dwa oddzielne odbłyśniki zwiększające skuteczność wiązki świetlnej: świateł mijania + świateł drogowych oraz samych świateł mijania.

Wnętrze:
Wnętrze kabiny Renault Mascott zostało tak przeprojektowane, aby uzyskać jak najwyższy komfort, zapewnić doskonałe samopoczucie kierowcy i pasażerom oraz praktyczność. Nowoczesny styl, inteligentnie zaprojektowana pozycja kierowcy (czytelne kontrolki, wszelkie włączniki w zasięgu ręki, drążek zmiany biegów na poziomie deski rozdzielczej, podłokietnik przy siedzeniu kierowcy) oraz przemyślane schowki stanowią o efektywności pracy.
Deska rozdzielcza nowego Renault Mascott została całkowicie przeprojektowana: umieszczenie wyświetlaczy, kontrolek , włączników jest tak pomyślane, aby zapewnić prostotę i łatwość obsługi. Dodano nowe elementy wyposażenia takie jak poduszki powietrzne, aby podnieść poziom bezpieczeństwa oraz klimatyzację, aby poprawić komfort.
Pozycja drążka zmiany biegów na poziomie deski rozdzielczej zwiększa ogólny komfort i poprawia dostęp do wszystkich miejsc w kabinie.

Podwozie:
Siła Renault Mascott tkwi w konstrukcji jego podwozia: wykorzystano tutaj najlepsze doświadczenia z obszaru pojazdów ciężarowych. Posiadając najbardziej wytrzymałą ramę w swej klasie, Mascott sprosta każdemu zadaniu: doskonale nadaje się do żmudnych i ciężkich prac, jest silny i mocny podczas długich lat eksploatacji.
Konstrukcja podwozia Renault Mascott zapewnia łatwość montażu zabudowy. Prosta rama nośna gwarantuje łatwą instalację wszelkich elementów. Mascott oferuje najszerszą gamę długości nadwozia dostępną na rynku: od 2575 do 6460 mm.
Nowy Mascott oferuje imponującą ładowność w każdej wersji. Jego podwozie zostało nie tylko wzmocnione dodatkowymi wstawkami za kabiną ale także uzupełnione elementami takimi jak: drążki skrętne, tylne paraboliczne zawieszenie, wzmocniona tylna poprzeczka, odlewane wieszaki resorów. Mascott to wzorzec w eksploatacji, sprawdzający się nawet po 500 000 km lub 15 latach eksploatacji.

Silnik:
Silnik wysokoprężny 4-cylindrowy, 16 zaworowy, o pojemności 3 litrów z wtryskiem paliwa common rail (dCi) sterowany elektronicznie wraz z systemem recyrkulacji spalin (EGR). Pasek rozrządu musi być wymieniany zaledwie co 400,000 km wraz z wydłużonymi okresami międzyprzeglądowymi między 40,000 a 60,000 km w zależności od jakości stosowanych olejów.
- 120 DXi 3.0l, 85 kW, 270 Nm. Chłodnica powietrza doładowującego (intercooler) Moc: 85 kW (115 KM) przy 3600 obr/min. Moment: 270 Nm przy 1300 obr/min.
- 160 DXi 3.0l, 115 kW, 350 Nm. VGT - Variable Geometry Turbo (turbosprężarka o zmiennej geometrii) Moc: 115 kW (156 KM) przy 3600 obr/min. Moment: 350 Nm przy 1500 obr/min.

Ostatnie artykuły