Filmy

Renault Midlum

Nowe Midlum (7,5 do 18 t) jest zdecydowanie samochodem przeznaczonym do dystrybucji w obszarze miejskim oraz do dostaw o zasięgu lokalnym. Zwarta konstrukcja samochodu, zwrotność i niezrównane osiągi pozwalaj uzyskać doskonale wyniki, a jednoczenie ułatwić pracę kierowcy.

Kabina:
Wzorcowa zdolność wykonywania manewrów parkowania i poruszania się po miecie : najszersza kabina na rynku (szeroko 2,10m), zewnętrzny promień zawracania 7220 mm (przy rozstawie osi 3800 mm) i skrócony zwis przedni.
Nowe rozwiązanie miejsca kierowcy – jedyne takie na rynku – z dźwigni zmiany biegów i hamulcem postojowym na desce rozdzielczej, zapewniające wysoki komfort prowadzenia samochodu w warunkach użytkowania typowych dla działalności dystrybucyjnej.
Nowa, ergonomicznie i funkcjonalnie rozwiązana deska rozdzielcza, posiadająca cyfrowy wyświetlacz prędkości pojazdu umieszczony centralnie z obrotomierzem – oferowany wyłącznie przez Renault Trucks.
Bezpieczny i łatwy dostęp do kabiny dzięki rozwiązaniu « Access » obejmującemu otwarcie drzwi pod kątem 90° oraz antypoślizgowe stopnie wejściowe.
Panoramiczne pole widzenia zwiększające bezpieczeństwo jazdy.

Podwozia:
19 rozstawów osi oraz 2 rodzaje kabin oferowane w 3 poziomach wyposażenia, to zalety Nowego Renault Midlum pozwalające idealne spełnić specyficzne potrzeby użytkownika.
Łatwy montaż nadwozi i zabudów, zapewniający wyższą jakość i dostępność samochodów : optymalnie dopasowany wymiar początku zabudowy lub nadwozia, nowe rozstawy osi (co 300 mm), liczne punkty mocujące zabudowy w zwisie tylnym, seryjnie montowane uchwyty nadwozia, wsporniki, miejsce na przeprowadzenia przewodów przez ścianę kabiny, moduł elektroniczny przeznaczony do sterowania urządzeniami zabudowy.
Modele i wersje przygotowane do montażu wyposażenia, odpowiednio do potrzeb specjalistycznych branż w celu spełnienia oczekiwań klientów : przystosowanie do montażu zabudowy żurawia, samochody pożarnicze, śmieciarki, zamiatarki, cysterny.

Układ napędowy:
Dwa dostępne w Midium silniki Renault są nowoczesnymi jednostkami napędowymi, spełniającymi wymagania normy Euro 4 lub 5 (w zależności od wybranej opcji). Mniejszy silnik DXi5 o pojemności 4,8 l jest dostępny w trzech mocach: 118 kW (160 KM) przy 2300 obr/min, 140 kW (190 KM) przy 2300 obr/min, 158 kW (220 KM) przy 2300 obr/min. Większa jednostka ma pojemność 7,2 l i może mieć moc: 177 kW (240 KM) przy 2300 obr/min lub 206 kW (280 KM) przy 2300 obr/min. Standardowo pojazdy są wyposażone w 5- i 6- biegowe skrzynie (auta z silnikiem DXi5) lub w 5-, 6-, 9- biegowe (przeznaczone dla silnika DXi7), w opcji dostępne są też skrzynie automatyczne.

Ostatnie artykuły