Filmy

Renault Premium Distribution

Wyposażone w całkiem nowy, dynamiczny i mocny układ napędowy, Nowe Premium Distribution (od 16 do 26 t) zapewnia nadzwyczajne osiągi oraz nową jakość prowadzenia samochodu.

Kabina:
Nowa tablica rozdzielcza: cyfrowy wyświetlacz prędkości samochodu, jedyny na rynku oraz umieszczone pod kierownicą elementy sterowania sekwencyjną skrzynią biegów Optidriver+
Nowa aranżacja kabiny – przytulne i ergonomicznie rozwiązane wnętrze zapewniające więcej przestrzeni.

Podwozie:
Niezwykle łatwe manewry parkowania: skrócenie promienia zawracania i przedniego zwisu.
Nowa oś kierowana ze sterowaniem elektronicznym w samochodach z napędem 6x2.
Wersje podwozia i ciągnika, 3 rodzaje kabin i do 14 rozstawów osi ; samochód zaprojektowano tak, by jak najlepiej spełniał oczekiwania użytkownika.
Ułatwiona zabudowa i montaż nadwozi powoduje skrócenie czasu przygotowania samochodu i wzrost jakości produktu końcowego : nowe rozstawy osi (co 200 mm) oraz nowe rozwiązania ułatwiające zabudowę, w tym specjalne otwory montażowe z przodu ramy, miejsca na przeprowadzenia przewodów do kabiny przez przegrody, zestaw montażowy.
Nowy, oddzielny blok elektroniczny umożliwiający łatwe i bezpieczne podłączenia układów elektronicznych zabudowy do instalacji samochodu bazowego.

Silniki:
Renault Trucks oferuje dwa rodzaje silników, każdy w trzech wariantach mocy. Nowy silnik DXi7 o poj.7,2 l, który dostępny jest w mocach: 177 kW (240 KM), 206 kW (280 KM) i 235 kW (320 KM) zastąpił starą jednostkę o poj. 11 l. Z mniejszej pojemności silnika uzyskano większą moc, obniżając przy tym jego masę (silnik jest lżejszy o 350 kg.). Na przykład DXi7 320 KM osiąga maksymalny moment obrotowy 1200 Nm w przedziale 1200–1700 obr/min. W drugiej opcji występuje jednostka napędowa DXi11, która jest dostępna w mocach: 270 kW (370 KM), 295 kW (410 KM), 331 kW (450 KM). Jak podaje producent, najmocniejszy silnik przeznaczony jest wyłącznie do ciężarówek przewożących samochody.

Nowy układ napędowy oraz skuteczny układ hamulcowy zapewniają zwiększenie średniej prędkości przy zachowaniu bezpieczeństwa.

Ostatnie artykuły