Filmy

Renault Magnum

Po głębokiej modyfikacji przeprowadzonej w ubiegłym roku, Nowe Renault Magnum w roku 2006 zostanie wyposażone w silnik DXi13 nowej generacji rozwijający moc 500 KM. Samochód ten, przeznaczony do wszelkiego rodzaju przewozów międzynarodowych, charakteryzuje się wyjątkowymi osiągami, niepowtarzalną stylistyką oraz przestronną kabiną.

Kabina:
Ergonomiczna i funkcjonalna deska rozdzielcza ułatwiająca prowadzenie samochodu: cyfrowy wyświetlacz prędkości i czasu kierowania pojazdem, liczne elementy sterujące umieszczone pod kierownicą, w tym obsługa sekwencyjnej skrzyni biegów Optidriver+.
Łatwość poruszania się w kabinie dzięki zupełnie płaskiej podłodze.
Dwie wersje kabiny, Privilège i Excellence, podkreślające pozycjonowanie Renault Magnum jako samochodu wysokiej klasy. Różne możliwości zagospodarowania wnętrza kabiny zapewniające dużą przestrzeń do pracy i wypoczynku. Doskonałe zawieszenie kabiny.

Silnik:
W pojazdach jest montowany 6 cylindrowy silnik DXi13 o pojemności 12,8 l, a użytkownik ma do wyboru jedną z dwóch wielkości jego mocy – 339 kW (460 KM) przy 1800 obr/min lub 368 kW (500 KM) – w przedziale 1600–1800 obr/min. Dla jednostki 500. konnej maksymalny moment obrotowy wynosi 2450 Nm przy 1050–1400 obr/min.

Bezpieczeństwo:
Najlepszy układ hamulcowy na rynku, pozwalający wytracić 7 m/s2 przy gwałtownym hamowaniu. Hamulec silnikowy Optibrake+ ma moc 380 kW
Wskaźnik układu kontroli ciśnienia w oponach pozwala ograniczyć ryzyko wypadku.
Ogrzewane i zdalnie sterowane lusterka wsteczne, duże powierzchnie przeszklone w kabinie, a także miejsce kierowcy umieszczone wysoko nad drogą oraz elektrycznie sterowana osłona przeciwsłoneczna zapewniają doskonałą widoczność.

Ostatnie artykuły