Filmy

Scania R

Ciągniki siodłowe:
Ciągniki Scania są oferowane w różnych konfiguracjach osi oraz z różnymi wysokościami ramy. Wszystkie modele są dostępne z kompletną ofertą kabin typu R. Opcje oferowanych silników obejmują pełną ofertę od silnika 310, aż do silnika V8 620.

Konfiguracje osi:
4x2 (wysokość ramy: standardowa, obniżona)
6x2 (wysokość ramy: tylko standardowa)
6x2 z kierowaną osią pchaną (wysokość ramy: standardowa, obniżona)
6x4 (wysokość ramy: tylko standardowa)

Wszystkie pojazdy są wyposażone w zaawansowany system zawieszenia pneumatycznego, który zapewnia jeszcze lepszą ochronę delikatnych ładunków. W opcji dla ciągników 4x2 jest dostępny elektroniczny program stabilizacji toru jazdy (ESP). ESP zapewnia lepsze zabezpieczenie przed przewróceniem pojazdu oraz złożeniem się zestawu drogowego ("efekt scyzoryka"). Dodatkowo ESP poprawia stabilność pojazdu podczas manewrowania i w ciasnych zaułkach.

Podwozia do zabudowy:
Podwozia do zabudowy Scania do przewozów długodystansowych są oferowane w szerokim zakresie rozstawów i konfiguracji osi oraz z różnymi wysokościami ramy.
Scania oferuje pełne wsparcie techniczne pod względem adaptacji podwozia pod zabudowę dla szerokiego zakresu aplikacji. Wszystkie modele są dostępne z kompletną ofertą kabin typu R. Opcje oferowanych silników obejmują pełną ofertę od silnika 310, aż do silnika V8 620.

Konfiguracje osi:
4x2 (wysokość ramy: standardowa, obniżona)
6x2 (wysokość ramy: standardowa, obniżona)
6x2 z kierowaną osią wleczoną (wysokość ramy: standardowa, obniżona)
6x2/4 z kierowaną osią pchaną (wysokość ramy: tylko standardowa)
6x4 (wysokość ramy: tylko standardowa)
8x2 (wysokość ramy: standardowa, obniżona)
8x2*6 z kierowaną osią wleczoną (wysokość ramy: standardowa, obniżona)
8x4 (wysokość ramy: tylko standardowa)
8x4*4 z kierowaną osią wleczoną (wysokość ramy: tylko standardowa)
8x4/4 z kierowaną osią pchaną (wysokość ramy: tylko standardowa)

Wszystkie pojazdy są wyposażone w zaawansowany system zawieszenia pneumatycznego, który zapewnia jeszcze lepszą ochronę wrażliwych ładunków. Udoskonalono system zarządzania ładunkiem zintegrowany z zawieszeniem pneumatycznym, co zapewnia łatwiejszą, szybszą i wygodniejszą obsługę przy rampie załadowczej. Kierowca może sterować wysokością ramy zarówno z zewnątrz, jak i z wnętrza kabiny.

Ostatnie artykuły