Filmy

Nowe Twingo R.S.

Nowe Twingo R.S., które wejdzie do sprzedaży w połowie marca 2012 r., jest zgodne
z nową stylistyką marki Renault, oczywiście w jej sportowym wydaniu. Przód auta zdobi agresywny grill z czterema reflektorami i umieszczona centralnie na zderzaku aerodynamiczna listwa w stylu F1.


Ten stylistyczny akcent, odtąd wspólny dla wszystkich modeli z gamy Renault Sport, stanowi nawiązanie do sukcesów Renault w Formule 1. Kultowy kolor nadwozia Żółty Sirius będzie dostępny w opcji poczynając od końca maja br. Tył pojazdu wyposażony jest
w sportowy spojler dachowy, zderzak ze specjalnie opracowanym dla tej wersji, wbudowanym dyfuzorem w kolorze lśniącej czerni oraz aerodynamiczne, poszerzone nadkola tylnych kół.

Na zewnątrz
Zewnętrzny wygląd auta może być wzbogacony o pakiet "look" obejmujący elementy zewnętrzne nadwozia w kolorze ciemnoszarym, takie jak: aerodynamiczna listwa F1, obudowy lusterek bocznych i tylny spojler R.S. oraz chromowane obramowania reflektorów przeciwmgłowych. W wyposażeniu seryjnym dostępne są również nowe, 16-calowe, aluminiowe obręcze kół Emotion z umieszczonym centralnie znakiem "R.S.", nawiązującym do rodowodu auta. We wnętrzu nowego Twingo R.S. pojawiają się przeszycia w kolorze żółtym (na kierownicy, siedzeniach oraz osłonie zegarów) idealnie dopasowane do wizerunku marki oraz innych modeli Renault Sport. Deska rozdzielcza z konsolą radioodtwarzacza, obudowa obrotomierza oraz boczne nawiewy są podkreślone wstawkami w kolorze lśniącej czerni. Kolorem białym podkreślona została górna część kierownicy, boczne elementy siedzisk i oparć foteli, obramowanie obrotomierza oraz elementy sterowania systemem ręcznej klimatyzacji.

Kwintesencja know-how Renault Sport
Renault Sport Technologies oddaje swoje bogate doświadczenie nabyte podczas wyścigów samochodowych do dyspozycji szerokich rzesz użytkowników i udostępnia im Nowe Twingo R.S., stanowiące połączenie przyjemności prowadzenia i sportowych emocji:
niezwykle dynamiczny silnik wolnossący 1.6 16 V R.S. o mocy 133 KM (98 kW) przy 6 750 obr./min i momencie obrotowym 160 Nm przy 4 400 obr./min, doskonałe trzymanie się drogi dzięki dostępnemu w standardzie sportowemu zawieszeniu Sport bądź oferowanemu w opcji, obniżonemu o 4 mm zawieszeniu Cup (oferta niespotykana w tej kategorii pojazdów),
potężne hamulce tarczowe o średnicy 280 mm z przodu i 240 mm z tyłu, unikalna w małych sportowych autach opcja R.S. Monitor - funkcjonalny i przyjazny dla użytkownika pokładowy system telemetryczny.
Pomimo niespotykanych jak na tę kategorię pojazdów sportowych osiągów, Nowe Twingo R.S. wyróżnia się zarówno niską średnią emisją spalin jak i średnim zużyciem paliwa z wartościami wynoszącymi odpowiednio 150 g CO2/km (- 3,2%) i 6,5 l/100 km (- 3,0%), a więc niższymi w porównaniu do poprzedniej wersji. Wprowadzone na rynek we wrześniu 2008 roku Twingo R.S. sytuuje się w ścisłej czołówce pod względem wielkości sprzedaży modeli z segmentu A na terenie Europy, z doskonałym wynikiem niemal 10 tys. sprzedanych do dziś egzemplarzy.

Twingo R.S. z pakietem Gordini R.S.
Ze swym natychmiast rozpoznawalnym stylem, obręczami kół 17” z diamentowym połyskiem, skórzaną tapicerką i charakterystycznymi pasami na nadwoziu, Nowe Renault Twingo R.S.
z pakietem Gordini R.S. stanowi unikalne połączenie klasy i sportowego zacięcia.
Niebieski wystrój wnętrza uzupełniony został o ofertę utrzymaną w szarej tonacji dla wszystkich kolorów nadwozia: Niebieski Malte, Biel Alpejska, Czarna Perła lub Czerwień Rubinu. Nowe Twingo R.S. z pakietem Gordini R.S. wprowadza akcent wyrafinowania do i tak już atrakcyjnych modeli sygnowanych Renault Sport.

motoleasing.pl / Renault Polska

Ostatnie artykuły