Filmy

Daily Van

Samochody te oferują własności jezdne zbliżone do samochodu osobowego i są najbardziej wytrzymałymi i komfortowymi pojazdami w swojej kategorii. Łatwy jest na przykład dostęp do przestrzeni ładunkowej. Drzwi tylne na podwójnych zawiasach oraz przesuwne drzwi boczne, dostępne z obu stron, pozwalają na łatwe ładowanie palet.

Iveco Daily oferuje trzy rozstawy osi i trzy różne wysokości, co daje w sumie osiem wersji o różnych pojemnościach ładunkowych, od 7 do 17 m3, co czyni go pod tym względem jednym z najlepszych furgonów na rynku.
Daily Van dostępny jest w następujących wersjach: 29 L, 35 S, 35 C, 50 C, 60 C, 65 C oraz w czterech różnych wariantach pod względem rozstawu osi (od 3000 do 4750 mm), całkowita masa własna mieści się w zakresie od 3300 to 6500 kg.

Dzięki niezależnemu zawieszeniu kół przednich i strukturze ramowej, Daily cechuje się niezwykłą zwinnością i łatwym prowadzeniem, co ma duże znaczenie w obszarach miejskich, nacechowanych dużym natężeniem ruchu i małą ilością miejsca. Bardzo korzystny rozstaw osi zapewnia zmniejszony promień skrętu. Duży kąt skrętu kół przednich umożliwia branie bardzo ciasnych zakrętów nawet modelami o większych rozstawach osi.

Iveco Daily wyposażany jest w pięć silników turbo diesel o różnych mocach, wyposażonych w system wtrysku bezpośredniego common rail oraz ze specjalnym systemem schładzania spalin sprężarki.
Silniki o pojemności 2,3 l, idealne do celów dystrybucji miejskiej i podmiejskiej, o mocach 96, 116 i 136 KM, łączą w sobie wszechstronność, moc i niskie zużycie paliwa.
W celu zapewnienia bardziej wszechstronnego wyboru pod względem mocy silnika, Iveco wprowadza nowy silnik 3.0 HPI o mocy 146 KM, pojemności 3 litrów, 4-cylindrowy, rzędowy, 16-zaworowy (z zaworami regulacji ciśnienia doładowania waste-gate), oraz o mocy 176 HP wytwarzający 400 Nm maksymalnego momentu obrotowego, z turbosprężarką o zmiennej geometrii i wtryskiem wysokociśnieniowym. Silnik o pojemności 3000 cm3 zapewnia niezawodność, dobre osiągi, wydajność i trwałość. Dzięki równomiernemu przebiegowi momentu obrotowego w szerokim zakresie obrotów zapewnia on wysokie osiągi i elastyczność, poprawiające komfort jazdy przy redukcji biegów.

Ostatnie artykuły