Filmy

Mercedes BAU TOUR 2010

W dniu 9 kwietnia br., w Gogolinie koło Opola, odbyła się impreza budowlana pod nazwą BAU TOUR 2010. Prezentacja pojazdów budowlanych Mercedes-Benz to jedna z cyklu imprez zorganizowanych dla klientów przez Mercedes-Benz Polska, przy współpracy z regionalnymi dealerami.

W Gogolinie, w godzinach przedpołudniowych, ciężki, specjalistyczny sprzęt marki Mercedes-Benz prezentował swoim gościom dealer z Sosnowca. Po południu gospodarzami eventu był zespół dolnośląskiego dealera mercedesa, Mirosława Wróbla.

Mirosław Wróbel - działający na terenie Opolszczyzny, Wrocławia i Jeleniej Góry - zaprosił niemal 40 osobową grupę swoich klientów, głównie z branży budowlanej i energetycznej. Właściciele i szefowie firm wzięli udział w prezentacji, którą poprowadził Product Manager Mercedes-Benz Polska Tomasz Ciesielski. Klienci obejrzeli też na telebimie możliwości techniczne najnowszego sprzętu specjalistycznego Mercedes-Benz, nowinki i ciekawostki techniczne. Następnie przyszedł czas na prezentację trzy- i czteroosiowych wywrotek typu Actros oraz Atego, specjalnie przygotowanego do działań terenowych, z napędem 4x4.
Jednak największą atrakcją była możliwość bliższego poznania możliwości Mercedesa Unimoga oraz Zetrosa. W towarzystwie instruktorów, na bieżąco objaśniających obsługę i możliwości tego specjalistycznego sprzętu, odbywały się jazdy testowe. Na terenie byłej kopalni wapieni nie brakowało okazji do efektownych zakrętów, stromych zjazdów, ślizgów, cofania i zawracania w trudnym terenie.

Wszystkie wywrotki do jazd próbnych (Mercedes-Benz Actros) pomalowane były na złoty kolor, co czyniło pokaz bardzo efektownym.
Należy również wspomnieć, że tak efektowna prezentacja nigdy by sie nie odbyła, gdyby nie udział firm, na co dzień współpracujących z Mercedes-Benz Polska. Podwozia testowych ciężarówek zostały wyposażone w zabudowy firm: Wielton, KH-KIPPER, Gervasi, Meiller-Kipper. O dobre ogumienie zadbała firma Continental Opony Polska.
Po raz kolejny okazało się, że bezpośredni kontakt z prezentowanym sprzętem, poznanie jego możliwości na żywo, jazda w terenie, to przekaz najbardziej przemawiający do klientów.


(MB)

Ostatnie artykuły