Filmy

Peugeot 307

Energiczny przód nowej 307-ki wprowadza w życie nowe normy estetyczne Peugeot, wyrażając jeszcze większą moc i sprawność, gwarantujące wyjątkową przyjemność z jazdy. Taki właśnie jest nowy 307 – model wprowadzony na rynek latem 2006 r.

Odmłodzony Peugeot 307 charakteryzuje się krótszą, aluminiową pokrywą silnika, eliptycznymi lub ksenonowymi reflektorami, podkreślającymi koci charakter, jeszcze bardziej rozciągniętymi w olbrzymim "uniesionym" przednim pasie z logo marki w górnej części i wlotem powietrza w dolnej. Czarna, chromowana kratka wlotu powietrza oraz nowe reflektory przeciwmgielne z chromowanymi końcówkami charakteryzują najbardziej dynamiczne wersje.
Nowoczesność tyłu 307-ki zapewniają nowe, czerwone i chromowane światła, wykonane w nowej technologii.
Do tych nowoczesnych rozwiązań należy dodać kołpaki, dwa rodzaje kół aluminiowych 16” i 17” oraz nowe odcienie nadwozia, które poprawią wizerunek dynamiczny 307-ki.
Z nowym przodem Peugeot 307 zachowuje swoją zwartość przy całkowitej długości wynoszącej 4,21 m.
Wnętrze nowej 307-ki również zostało poddane zmianom stylistycznym, które objęły zestaw wskaźników, nową linię panelu technicznego a także nowy wystrój.
W połączeniu z nowymi tapicerkami oraz wykończeniami z drewna lub w kolorze szary Lew, podkreślającymi typy Confort i Sport, te nowe elementy zwiększą nowoczesność i charakter nowego Peugeota.
Jeszcze bardziej wyrafinowane hatchbacki i SW mają w ofercie w pełni skórzaną tapicerkę na wzór CC (Coupe Kabriolet).

Modele trzy- i pięciodrzwiowe posiadają w ofercie tę samą gamę silników wielozaworowych: cztery silniki benzynowe i trzy silniki Diesla HDi.
Silniki benzynowe:
1,4 l 16V 66 kW (około 90 KM), mechaniczna skrzynia biegów z pięcioma przełożeniami
1,6 l 16V 80 kW (około 110 KM), mechaniczna skrzynia biegów z pięcioma przełożeniami lub automatyczna ze sterowaniem Tiptronic System Porsche
2,0 l 16V 103 kW (około 140 KM), mechaniczna skrzynia biegów z pięcioma przełożeniami lub automatyczna ze sterowaniem Tiptronic System Porsche
2,0 l 16V 130 kW (około 180 KM), mechaniczna skrzynia biegów z pięcioma przełożeniami
Silniki Diesla HDi:
1,6 l 16V 66 kW (około 90 KM), mechaniczna skrzynia biegów z pięcioma przełożeniami
1,6 l 16V 80 kW (około 110 KM), mechaniczna skrzynia biegów z pięcioma przełożeniami
2,0 l 16V FAP 100 kW (około 136 KM), mechaniczna skrzynia biegów z sześcioma przełożeniami.

Ostatnie artykuły