Filmy
  • Artykuły
  • YU! - nowy gracz na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych

YU! - nowy gracz na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych

„Płać za to jak jeździsz” – taką ofertę ubezpieczenia OC otrzymują od dziś użytkownicy aplikacji Yanosik.

YU! to atrakcyjna propozycja dla kierowców jeżdżących bezpiecznym i odpowiedzialnie. Klientom powodującym mniej ryzykowanych sytuacji drogowych możemy zaproponować zdecydowanie niższy koszt zakupu obowiązkowej polisy komunikacyjnej. Dzięki zaawansowanym rozwiązaniom telemetrycznym, bazującym na analizie danych z aplikacji Yanosik, kierowcy mają szansę uciec od drastycznych podwyżek polis OC. W kolejnych miesiącach oferta zostanie rozszerzona o pełen zakres ubezpieczeń komunikacyjnych, przygotowanych specjalnie dla YU! – nowej marki, łączącej wykorzystanie nowoczesnych technologii z doświadczeniem i jakością obsługi ERGO Hestii.

Aby otrzymać ofertę polisy YU! nie trzeba instalować w samochodzie żadnych dodatkowych urządzeń. Wystarczy pokonać kilkaset kilometrów z włączoną aplikacją Yanosik. Ubezpieczenie będzie oferowane bezpośrednio i tylko na urządzeniach mobilnych, co dodatkowo obniża koszty i umożliwia oferowanie konkurencyjnej w stosunku do rynku ceny. Dodatkowo, założeniem oferty jest jak najprostsza jej konstrukcja i zawarcie. Dla większości klientów zawarcie powinno polegać na akceptacji oferty i zapłacie online.

- Kierowcy zostaną zaproszeni do zakupu ubezpieczenia na podstawie danych dotyczących dynamiki jazdy, liczby kilometrów i miejsc w jakich się poruszają – wyjaśnia Witold Jaworski, współtwórca marki YU!. - Na bazie analizy informacji uzyskiwanych z aplikacji Yanosik jesteśmy w stanie stworzyć profil stylu jazdy, który decyduje o bezpieczeństwie na drogach. Oferta będzie miała charakter wyłącznie „pozytywny” i będzie skierowana bezpośrednio do wybranych klientów. Oczywiście ofertę otrzymają tylko ci, którzy zgodzą się na przetwarzanie danych, ale wykorzystywać będziemy tylko zagregowane statystyki, a dane kierowców mniej ostrożnych nigdzie nie będą wykorzystywane. Będziemy tylko nagradzać. Nowością jest odwrócenie ról - to nie klient będzie pytał o ubezpieczenie, tylko my będziemy kierować ofertę do tych, którzy ze względu na odpowiedzialną postawę za kierownicą powinni mieć szansę na niższą cenę polisy - dodaje Witold Jaworski.

Oferta YU! jest skierowana do posiadaczy prywatnych samochodów osobowych. Na tym etapie nie ma w planach ubezpieczania pojazdów firmowych. Niemniej ich kierowcy mogą zbudować swój indywidualny profil jeżdżąc służbowym autem i skorzystać z oferty YU! przy ubezpieczeniu samochodu prywatnego.

- Chcemy uświadomić kierowcom jaki jest ich styl jazdy i czy sprzyja bezpieczeństwu na drodze. Dodatkowo nadal będziemy informować naszych użytkowników o zagrożeniach, takich jak na przykład trudne warunki pogodowe lub większa liczba niebezpiecznych zdarzeń. Dzięki temu drogi staną się bezpieczniejsze, a ostrożni kierowcy skorzystają na tańszym ubezpieczeniu - zapowiada Adam Tychmanowicz, prezes firmy Neptis, będącej właścicielem marki Yanosik i współtwórca YU!.

Dla pierwszych klientów ubezpieczyciel przewidział prezent w postaci dodatkowego urządzenia – YU!track. Umieszczone w samochodzie będzie umożliwiało jego szybkie odnalezienie w przypadku, na przykład, kradzieży. Urządzenie to bazuje na najnowszej technologii beaconowej i będzie lokalizowane przez telefony osób znajdujących się
w okolicy. Za ten uproszczony system lokalizacyjny odpowiada firma Notinote. Ubezpieczenia YU! będą początkowo oferowane przez Neptis S.A. – właściciela Yanosika, a w następnym kroku przez wyspecjalizowany podmiot – NIO.

Ostatnie artykuły