Filmy

Fiat Professional na IAA Hanower 2016

Fiat Professional prezentuje w Hanowerze całą swoją gamę. Po jej całkowitym odnowieniu w niespełna dwa lata, stanowi dzisiaj idealną odpowiedź na potrzeby związane z transportem w każdym segmencie. Poza tym, że może się poszczycić ofertą wysokowydajnych silników zasilanymi rożnymi rodzajami paliwa (benzyna, olej napędowy, LPG oraz metan), oferuje ona każdy typ nadwozia, ładowności i pojemności, pełen wybór wariantów w zakresie rozstawów osi, szerokości i wysokości.

Ponadto, na dowód niezwykłej elastyczności swoich modeli, Fiat Professional skupia swą największą uwagę na „specjalnościach”, takich jak przewóz osób oraz pojazdy do zabudowy. Sektor ten obejmuje pojazdy obsługujące ruch wahadłowy, pojazdy dla osób niepełnosprawnych, mobilne warsztaty, pojazdy ze skrzynią ładunkową, izotermy, chłodnie, rekreacyjne kampery oraz pojazdy dla administracji publicznej. W skrócie można by rzec, że samochody do zabudowy marki Fiat Professional są w stanie sprostać każdej potrzebie związanej z działalnością zawodową, czy mobilnością, co wynika ze współpracy z głównymi europejskimi firmami dokonującymi modyfikacji pojazdów.

Ujmując rzecz w kilku słowach, nowa gama Fiat Professional może zaspokoić wszelkiego rodzaju potrzeby zawodowe, pokrywając 97 % zapotrzebowania rynku. To solidne podwaliny, na których oparta jest odnowa marki. Fiat Professional, łącznie z nowymi produktami, ewoluuje także za sprawą zwiększenia liczby komercyjnych możliwości sprzedażowych oraz sieci dilerskiej, podwyższając poziom jakości obsługi oraz zdobywając dostęp do nowych rynków za sprawą „szytych na miarę” rozwiązań. Oznacza to dostępność odpowiednich modeli, a przede wszystkim ich dostępność w odpowiednich segmentach – tych, które mają największy udział w zestawieniu instrumentów sprzedażowych. Wszystko to pozwala marce Fiat Professional na zbilansowanie udziałów w rynku europejskim z udziałami w rynku włoskim oraz dwukrotne zwiększenie wolumenu sprzedaży w Afryce i na Bliskim Wschodzie, gdzie marka poszerza swoją sieć także za sprawą wykorzystywania synergii z Chryslerem.

Podczas Międzynarodowego Salonu Motoryzacyjnego w Hanowerze goście mogą również docenić szeroką gamę Mopar, marki odniesienia Grupy FCA w zakresie usług, obsługi Klienta, oryginalnych części zamiennych i akcesoriów. Są prezentowane wysokiej jakości produkty oferowane klientom zarówno w momencie zakupu, jak i później, dając możliwość indywidualizowania własnego pojazdu przy pomocy ekskluzywnych usług i akcesoriów. Dwa prezentowane modele (Ducato oraz Doblò Cargo) są również wyposażone w wyposażenie specjalne opracowane w Dziale Operacyjnej Obsługi Technicznej Mopar.

Wreszcie, stoisko zlokalizowane we wnętrzu pawilonu 16 może poszczycić się całkiem nowym projektem instalacji, która stanowi punkt wyjściowy zarówno dla nowego, jeszcze bardziej zorientowanego na klienta podejścia marki, jak i wielu nowych produktów prezentowanych w trakcie salonu. Wszystko to podkreślono poprzez szereg sugestywnych obrazów na ścianach i zawieszonych na nich trzech wyświetlaczach
LED-owych, na których przedstawiono nowe kluczowe pojazdy z różnych warunkach pracy. Podobnie jak motto z nowej kampanii komunikacyjnej: „Praca nigdy się nie kończy”, tak i Ducato, Doblò, nowy Fiorino, Talento oraz Fullback są gotowe do ciągłej pracy, od świtu do późnej nocy, aby w pełni wspierać wykonywanie wszelkich zadań.

Ducato.
Podczas niemieckiego salonu wyróżnia się Ducato, bestseller marki, który
w ciągu 35 lat i sześciu pokoleń został wybrany przez ponad 2,9 miliona Klientów. Nie można zapomnieć również o ponad 600 000 rodzinach, które podróżują kamperami zbudowanymi na bazie Fiata Ducato, będącego od lat niekwestionowanym liderem w swoim sektorze i wzorcem referencyjnym w swojej kategorii – ponad 75 % kamperów na rynku ma właśnie zabudowę na bazie Ducato.

Od początku model Ducato reprezentuje prawdziwe zdolności marki do rewolucjonizowania swojego segmentu poprzez ciągłe innowacje, które dziś można spotkać we wszystkich lekkich pojazdach użytkowych. Przez wiele lat udoskonalano jego właściwości tak, aby stał się wyznacznikiem trendów za sprawą ponad 10 000 wyprodukowanych wariantów i sprzedawanych w ponad 80 krajach na całym świecie. Wszystko to składa się na sukces globalny. W roku 2014 model ten został unowocześniony, aby sprostać potrzebom klientów oferując im szerszy zakres technologii, większą wydajność oraz wyższą wartość. Zaś ostatnio miał miejsce debiut nowej gamy silników Euro 6, w których, zgodnie z misją tego pojazdu, wdrożono technologię LPEGR oraz SCR.

Goście na stoisku Fiat Professional mogą poznać trzy modele począwszy od nowego Kombi z długim rozstawem osi wyposażonym w silnik 2,3-litrowy Multijet2 o mocy 150 KM, najlepszy w swej klasie, jeśli chodzi o poziom zużycia paliwa oraz emisji CO2. Należy podkreślić, że prezentowany pojazd wygodnie pomieści 9 pasażerów, a jednocześnie może poszczycić się przestronnym przedziałem bagażowym (do 2 m), który jest najlepszy w swej klasie. Ponadto, w jego ofercie znaleźć można obite skórą koło kierownicy, samopoziomujące zawieszenie, programowalny i niezależny system ogrzewania Webasto, kamerę cofania i czujniki parkowania, ogranicznik prędkości. Samochód wyróżnia się wyrafinowanym, metalizowanym, szarym kolorem nadwozia, 16” felgami ze stopu metali lekkich oraz innowacyjnymi LED-owymi światłami
do jazdy dziennej.

Wersja ta wprowadza na rynek nową rodzinę pojazdów przeznaczonych do transportu osobowego, która zostanie wzbogacona w roku 2017 o modele Minibusa. W modelach tych wprowadzono całkowicie nowe rozwiązania inżynieryjno-techniczne w postaci nowych wnętrz, nowych ergonomicznych foteli, nowego efektywnego układu klimatyzacji oraz szerokiej gamy akcesoriów do indywidualizacji w celu zaspokojenia każdej potrzeby związanej z transportem na krótkie i długie odległości. Dzięki niewielkiemu prześwitowi i przestronności wnętrza, Ducato stanowi idealny środek do miejskiego i podmiejskiego transportu osobowego zarówno w przypadku osób indywidualnych, jak i profesjonalistów.

Prezentacja podczas Salonu w Hanowerze obejmuje również oryginalną konfigurację Ducato, stworzoną we współpracy z Działem Operacyjnym Obsługi Technicznej marki Mopar. Jeśli chodzi o szczegóły, począwszy od niezwykłej wszechstronności tego modelu, ten srebrno-szary samochód jest wyposażony w silnik 2,3-litrowy Multijet 2 o mocy 150 KM. To inteligentne i innowacyjne rozwiązanie powstało z myślą o profesjonalistach, którzy oczekują, by ich pojazd stanowił naturalne „rozszerzenie” ich miejsca pracy. Szybki i bezpieczny system montażu i demontażu zastosowany przez Mopar wdraża ambitną koncepcję gamy wyposażenia dostosowanego do zróżnicowanych potrzeb klientów. Wersje Ducato i Doblò prezentowane w Hanowerze wyposażono w modułową zabudowę z półkami, które można zamocować po obu bokach pojazdu, zawierającą schowki, szuflady i skrzynki na narzędzia. Ponadto, w celu zwiększenia mobilności, w Ducato, w górnej zdejmowanej części karoserii, mieści się również generator prądu, który można wykorzystać do obsługi sprężarki powietrza o wydajności 10 barów, a także innych urządzeń. Oprócz dwóch bogato wyposażonych pojazdów, zaprezentowany jest szeroki wybór akcesoriów, w tym teleskopowe belki do mocowania, pojemnik na pasy mocujące, poręczny wózek i jeszcze wiele więcej.

Ponadto, przestrzeń wystawowa została przeznaczona na pokazanie wersji na bazie Ducato Kabina z platformą, która demonstruje wyjątkową wszechstronność tego modelu nadającego się do niezliczonych adaptacji. Wyróżniający się białą karoserią samochód jest wyposażony w 2,3-litrowy silnik Multijet2 (Euro 6) o mocy 180 KM oraz manualną, 6-stopniową skrzynię biegów. Jego pozostałe wyposażenie obejmuje: 16-calowe felgi ze stopu metali lekkich, tempomat i ogranicznik prędkości, obite skórą koło kierownicy, LED-owe światła do jazdy dziennej oraz fotel kierowcy z resorami w celu zapewnienia podwyższonego poziomu komfortu. Pojazd wyposażony jest w pakiet Comfort obejmujący system Uconnect Nav, radio z 5-calowym ekranem, czujniki deszczu i zmierzchu, światła przeciwmgielne, automatyczną klimatyzację, elektrycznie składane lusterka wsteczne oraz systemy wspomagania jazdy, takie jak asystent pasa ruchu (LDWS) oraz system automatycznej zmiany świateł drogowych na światła mijania w zależności od odległości pojazdów jadących z przeciwka (HBR).

Fullback.
W Hanowerze można podziwiać dwa modele Fiata Professional Fullback. Oba są wyposażone w 2,4-litrowy aluminiowy silnik turbo diesel o mocy 180 KM z napędem na cztery koła oraz 6-stopniową skrzynią biegów. To symboliczny produkt, jeśli chodzi o nową gamę wprowadzający markę na zupełnie nowy obszar i stanowiący znaczący skok w kierunku wzrostu wolumenu sprzedaży Fiata Professional, jako marki globalnej. Co ciekawe, samochody typu pick-up stanowią jeden z ważniejszych segmentów w rejonie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA), którego udział w całym segmencie pojazdów użytkowych wynosi 22 %. Podczas gdy w Europie jego średnia wartość wynosi 6 % i wykazuje tendencję zwyżkową, w Afryce i na Bliskim Wschodzie osiąga ona wartą odnotowania wartość 70 %.

Skutecznie stawiający czoła najbardziej renomowanej konkurencji, jeśli chodzi o konfiguracje, wymiary i jednostki napędowe, pick-up Fullback, „Work Hero" marki Fiat Professional, został stworzony w odpowiedzi na konkretne potrzeby profesjonalnych klientów – jego olbrzymia elastyczność sprawia, że nadaje się do wykonywania wszystkich rodzajów prac oraz użytkowania poza pracą. Uwaga skupiona jest na Fullbacku, który ostatnio, jako oficjalny samochód, zaistniał na słynnych Mistrzostwach Świata FIM w Motocrossie 2016 MXPG, podczas których Fiat Professional pełnił rolę oficjalnego sponsora, a ponadto tytularnego sponsora w trakcie trzech wyścigów, które odbywały się w Belgii, we Włoszech i w Wielkiej Brytanii. Ten szczególny model w konfiguracji z przedłużoną kabiną wyposażony w tapicerkę z ciemnej sportowej tkaniny dopasowaną do specjalnej kolorystyki nadwozia nawiązującej do tematyki motocrossowej, wyprodukowano we współpracy z Garage Italia Customs.
Jego wyposażenie to: osłona podwozia do jazdy terenowej, czarne, 16-calowe felgi ze stopu metali lekkich, czarny przedni grill, specjalne boczne stopnie oraz stalowe sportowe orurowanie pokryte czarnym lakierem, podkreślające jego sportowy wygląd.
Drugi wystawiany model to podwójna kabina we wzbogaconej wersji LX w kolorze białym oraz tapicerką z ciemnej tkaniny. Pojazd jest ozdobiony rurowymi bocznymi stopniami o okrągłym przekroju, osłonami podwozia do jazdy terenowej oraz 17-calowymi felgami ze stopu metali lekkich. Jego standardowe wyposażenie obejmuje automatyczną klimatyzację oraz radio z 7-calowym ekranem dotykowym oraz wbudowanym systemem nawigacji i tylną kamerę. W pojeździe zamontowano również kilka akcesoriów sygnowanych marką Mopar, takich jak pokrywy zaworów, dywaniki materiałowe oraz wykładzinę przedziału ładunkowego, które są opatrzone logo marki.

Talento.
Światła reflektorów są również skierowane na nowe Talento, model o dużej ładowności, który jest idealnym towarzyszem prac profesjonalistów, wykonywanych zarówno w miejskich uliczkach, jak i na głównych drogach. Model wyróżnia się niezwykłą wszechstronnością oraz zdolnością adaptacji do najbardziej zróżnicowanych potrzeb klientów. Jego bardzo symboliczna nazwa przywodzi na myśl pierwotne możliwości samochodu, jak i historyczną miarę wartości pieniądza - talentu, zgodnie z tradycją marki Fiat Professional. Powstał w ten sposób funkcjonalny samochód, który optymalizuje wartość pracy, czasu i pieniądza profesjonalnych klientów, koncentrując się na ich rzeczywistych potrzebach. Fiat Talento jest zatem pomostem łączącym Doblò Cargo i Ducato, pozwalającym marce Fiat Professional wypełnić lukę pomiędzy nimi, oferując nowe pojemności i długości przedziału ładunkowego oraz wejść do najważniejszej części segmentu 2P z rozstawem osi o idealnych rozmiarach.

Gama Talento obejmuje nowe pojemności i długości ładunkowe, aby w pełni sprostać wszelkim procesjonalnym potrzebom transportowym. Otwierana klapa w przegrodzie „CargoPlus” umieszczona pod fotelem pasażera pozwala na przewożenie przedmiotów o długości ponad 3,75 m (4,15 m w przypadku długiego rozstawu osi). Oferowany przez ten samochód nadzwyczajnie łatwość załadunku gwarantuje próg ładunkowy na wysokości zaledwie 552 mm oraz przesuwane drzwi o szerokości 1 030 mm (100 mm od podłogi). Jego pojemność wynosi 5,2 m3 w przypadku wersji z krótkim rozstawem osi, 6 m3 w przypadku długiego rozstawu osi oraz 8,6 m3 w przypadku modelu z długim rozstawem osi i wysokim dachem. Oznacza to, że nowy Talento, nawet z krótkim rozstawem osi, może pomieścić do 3 europalet.

W Hanowerze prezentowane są jego dwie wersje: furgon oraz wersja do przewozu osób. Pierwsza wyróżnia się nadwoziem w kolorze białym pastelowym, czarnymi matowymi 17-calowymi felgami ze stopu metali lekkich oraz tapicerką wnętrza w kolorze srebrnym Techno Silver z czarną deską rozdzielczą oraz wykończeniem oprzyrządowania polakierowanym na srebrno. Jego całe wnętrze ozdobiono polakierowanymi na srebrno lub chromowanymi detalami.

Pojazd wyposażono w silnik 1.6 EcoJet S&S TwinTurbo o mocy 125 KM i momencie obrotowym 320 Nm oraz 6-stopniową, manualną skrzynię biegów, w której zastosowano zarówno technologię Selektywnej Redukcji Katalitycznej (SCR) służącą redukcji poziomu emisji tlenków azotu, dzięki wykorzystaniu rozwiązania AdBlue®, oraz TwinTurbo, obniżający poziom emisji spalin i zużycia paliwa, a w konsekwencji koszty eksploatacji.

Uzupełnienie wyposażenia samochodu stanowią trzy akcesoria Mopar, które czynią go jeszcze bardziej funkcjonalnym, a mianowicie gumowe dywaniki, wewnętrzne oświetlenie LED-owe oraz uchwyt na smartfon na desce rozdzielczej.

Drugi prezentowany Talento, wyróżniający się eleganckim metalizowanym lakierem w kolorze zielonym oraz podwójnymi, komfortowymi, bocznymi drzwiami przesuwnymi, ma czarne matowe 17-calowe felgi ze stopu metali lekkich oraz tapicerkę wnętrza w kolorze brązowym Living Brown (czarna/brązowa deska rozdzielcza oraz błyszczące czarne wykończenia z chromowanymi detalami). Elegancji dodają mu również chromowane oraz czarne błyszczące elementy wnętrza oraz cztery akcesoria Mopar, takie jak progi boczne, uchwyt na smartfon na desce rozdzielczej, dywaniki wykonane z tkaniny oraz nakładka ochronna na próg w przedziale ładunkowym. Samochód wyposażono w silnik 1.6 EcoJet S&S TwinTurbo 145 KM o momencie obrotowym 340 Nm z 6-stopniową manualną skrzynię biegów, w którym zastosowano technologię SCR oraz dwustopniową turbosprężarkę.

Oba wystawiane modele wyposażono w górną kratownicę z czarnymi poprzeczkami, klimatyzację, kamerę cofania, światła przeciwmgielne oraz LED-owe światła do jazdy dziennej wbudowane w zderzaki oraz system Radio Touch Nav z 7-calowym ekranem dotykowym, radio AM/FM (+DAB) radio, porty USB oraz AUX do słuchania muzyki z plików muzycznych, a także technologię Bluetooth® umożliwiającą obsługiwanie telefonu z wykorzystaniem zestawu głośnomówiącego.

Rozwiązania w zakresie Mobilności: obniżenie TCO (całkowitego kosztu eksploatacji pojazdu w okresie pomiędzy jego zakupem a sprzedażą), zindywidualizowane rozwiązania komercyjne na rzecz klientów i poszanowanie środowiska. Łącznie ze „skrojonymi na miarę” rozwiązaniami na rzecz mobilności, Fiat Professional może poszczycić się w coraz większej mierze ukierunkowanym na klienta podejściem, które wywodzi się z ciągłej uwagi poświęcanej zarówno obniżaniu TCO, jak i działań na rzecz ochrony środowiska. Szczególnie, wytrzymałość, solidność, stały wzrost wartości rezydualnej, w połączeniu z efektywnością oraz niskimi kosztami eksploatacji, a także redukcją kosztów części zamiennych, sprawiają, że modele Fiata Professional mogą chlubić się jednymi z najniższych kosztów serwisu i napraw w swej klasie, co zasadniczo przyczynia się do zmniejszenia TCO.

Podobnie, Fiat Professional jest zaangażowany w oferowanie szerokiej rzeszy klientów rozwiązań na rzecz ochrony środowiska, co ma na celu obniżenie szkodliwego wpływu samochodów na środowisko w trakcie ich całego cyklu użytkowania oraz reagowanie na wymagania klientów na każdym z obsługiwanych rynków. To nie przypadek, że w ofercie tej marki znaleźć można najszerszą gamę lekkich samochodów użytkowych (LCV) z opcją zasilania metanem, co przyczynia się do pełnienia przez Grupę FCA niekwestionowanej wiodącej roli na rynku europejskim – od roku 1997 do dzisiaj, grupa sprzedała ponad 700 000 samochodów oraz pojazdów użytkowych zasilanych metanem.

Nowy Fiorino.
Kolejny nowy model z gamy prezentowany podczas międzynarodowego Salonu w Hanowerze, to Fiorino, który ewoluował z modelu, dzięki któremu powstał segment małych furgonów. Z odnowionym designem zarówno we wnętrzu, jak i w przypadku nadwozia, nowy Fiorino idealnie sprawdza się do jazdy miejskiej, dzięki możliwości zwinnego przemieszczania się w ruchu miejskim oraz łatwości parkowania.

Model nadal oferuje pojemność do 2,8 m3 oraz ładowność użytkową do 660 kg. Ponadto, nowy Fiorino jest najlepszy w swej klasie, jeśli chodzi o osiągi, niskie koszty eksploatacji, komfort i funkcjonalność. Co ciekawe, na stoisku zaprezentowana jest wersja Natural Power zasilana gazem ziemnym i wyposażona w silnik 1.4 70 KM z podwójnym układem zasilania na benzynę i metan. W segmencie małych furgonów rozwiązanie to oferuje jedynie Fiorino i zapewnia mu ono możliwość autonomicznej jazdy na dystansie do 960 km. Gaz ziemny znajduje się w dwóch stalowych butlach umieszczonych pod podłogą, o łącznej pojemności 77 litrów, co stanowi równowartość około 13 kg gazu. W ten sposób, przedział ładunkowy pozostaje całkowicie płaski na całej swej długości podłogi, tak więc można go wykorzystywać w optymalny sposób, a jego gwarantowana pojemność wynosi 2,4 m3, także za sprawą obrotowej ścianki działowej i ładowności użytkowej 500 kg (z kierowcą). W proponowanej wersji SX, wystawiany samochód wyposażono w klimatyzację, system Bluetooth Nav Radio z 5-calowym ekranem dotykowym, obite skórą koło kierownicy z przyciskami do sterowania radiem, 15-calowe felgi Trekking ze stopu metali lekkich, czujniki parkowania
i światła przeciwmgielne.

Doblò Cargo
Doblò Cargo, następca zwycięskiego modelu, w okresie od roku 2000 do dziś zakupiony przez ponad 1,6 miliona klientów, oferuje najszerszą gamę w swoim segmencie (począwszy od furgonów po kombi, a także wersje do zabudowy do specjalnego użytku), co ma na celu konsolidację jego pozycji rynkowej w segmencie, charakteryzującej się blisko 25-procentowym udziałem w całym europejskim rynku lekkich pojazdów użytkowych. Jego cechy szczególne, to najwyższa w klasie pojemność ładunkowa (do 5,4 m³) oraz ładowność użytkowa (do 1 t), poza zastosowaniem ekskluzywnego dwuwahaczowego zawieszenia Bi-link oraz pełnej gamy silników Euro 6 (turbo Diesel, benzyna oraz benzyna/metan).

Na hanowerskim Salonie zagościła wersja Natural Power zasilana gazem ziemnym wyposażona w silnik z podwójnym układem paliwowym (benzyna/metan) gwarantująca poziom osiągów na równi z wersją benzynową, wraz ze wszelkimi korzyściami ekonomicznymi i środowiskowymi, jakie zapewnia zastosowanie metanu. Na specjalną uwagę zasługuje silnik 1.4 16v T-JET Natural Power, który rozwija maksymalną moc 120 KM (zarówno przy zasilaniu benzyną, jak i metanem), zapewniając osiągi porównywalne z wersją benzynową i płynny przyrost wartości momentu obrotowego (206 Nm przy 2 000 obrotów/min).

Zatem, duża elastyczność jazdy i brak potrzeby ciągłego sięgania do drążka sześciostopniowej skrzyni zmiany biegów, sprzyjają przyjemnej i bezstresowej jeździe. Wystarczy jednak nacisnąć na pedał gazu, aby otrzymać błyskawiczną reakcję, do czego przyczynia się zmniejszona bezwładność turbosprężarki. Stąd Doblò Cargo Natural Power to samochód zarówno przyjazny środowisku, jak i dbający o potrzeby rodziny prowadzącej aktywny styl życia. Rzeczywista pojemność użytkowa jego bagażnika pozostaje niezmieniona, ponieważ butle z metanem umieszczono pod podłogą. Ich łączna pojemność wynosząca 95 litrów to w przybliżeniu 16 kg gazu ziemnego, w przypadku wersji z krótkim rozstawem osi wyposażonych w 4 butle (wersje z długim rozstawem osi mają 5 butli zawierających 130 litrów/około 22 kg metanu), a ponadto 22-litrowy zbiornik paliwowy na benzynę.

Wyposażenie samochodu obejmuje: automatyczną klimatyzację, system Nav Live Radio z 5-calowym ekranem dotykowym, obite skórą koło kierownicy z przyciskami do sterowania radiem, czujniki parkowania oraz światła przeciwmgielne. Ponadto, jest w nim wielofunkcyjna przednia kanapa, która pozwala na uzyskanie 3 miejsc z przodu, zapewniających nie tylko przestrzeń dla 3 osób, ale również duży schowek na drobne przedmioty pod siedziskami. Środkowe siedzenie może zostać złożone i wykorzystane, jako podłokietnik lub wygodny schowek na dokumenty. Również siedzenie boczne może zostać złożone i tym samym dostosowane do transportu długich przedmiotów, mocowanych za pomocą praktycznych haków znajdujących się za oparciami.

Podobnie jak opisywany powyżej Ducato, wystawiany model został opracowany we współpracy z Działem Operacyjnym Obsługi Technicznej marki Mopar. Warto podkreślić, że prezentowane w Hanowerze Doblò Cargo ma cały zestaw wyposażenia idealnego, aby zaspokoić różnorodne potrzeby klientów. Jeśli chodzi o szczegóły, można w nim podziwiać modułową kompozycję półek wraz ze schowkami, półkami z szufladami oraz skrzynkami na narzędzia, które mogą zostać ustawione po obu stronach pojazdu. Można także obejrzeć zestaw akcesoriów obejmujący teleskopowe belki do mocowania, pojemnik na pasy mocujące, poręczny wózek i wiele więcej.

Ram 1500 Quad Cab Sport
Po raz pierwszy w historii międzynarodowego Salonu w Hanowerze udział bierze marka Ram Truck, stąd jej debiut stanowi wyraz integracji oferty pojazdów użytkowych w celu wykorzystania całego potencjału na rynku EMEA.

Na Salonie prezentuje się samochód Ram 1500 Quad Cab Sport, wyposażony w 5,7-litrowy silnik benzynowy HEMI® oraz 8-stopniową, automatyczną skrzynię biegów. Uwagę przyciąga biały kolor lakieru Bright White jego nadwozia oraz modyfikacja pojazdu w celu zastosowania systemu LPG, bardzo popularnej w Europie opcji pozwalającej kierowcy na przełączanie pomiędzy dwoma układami paliwowymi (LPG lub benzyna) oraz redukcję zużycia paliwa z jednoczesnym zachowaniem wysokiego poziomu osiągów.
Samochód idealnie sprawdza się zarówno podczas wykorzystywania do wykonywania zadań roboczych, jak i do użytkowania w czasie wolnym, a wszechstronność jego konfiguracji to także rezultat zastosowania akcesoriów Mopar stworzonych z myślą o pojazdach użytkowych, w tym, takich jak boczne stopnie oraz czarna skrzynka narzędziowa.

Ponadto, Ram 1500 Quad Cab Sport oferuje hak holowniczy z homologacją na rynku europejskim, a pośród pozostałych opcji wyróżniają się kubełkowe siedzenia ze skórzanymi wstawkami, przedział ładunkowy z uchylną płaską powierzchnią, współczynnik obciążenia tylnej osi wynoszący 3,92 oraz tylna oś z mechanizmem różnicowym wyposażonym w stabilizator poprzeczny. Wreszcie, maska samochodu została przystosowana do uzyskiwania sportowych osiągów oraz został on wyposażony w osłonę poniżej burt skrzyni ładunkowej.

Ostatnie artykuły